Stortingsgata logo

Eventlokaler i Oslo

Våre eventlokaler i Oslo sentrum rommer 20-200 personer, og passer til en rekke forskjellige eventer. Vi vil hjelpe deg å sette sammen det perfekte eventet for deg og dine. Vår eventkoordinator vil hjelpe til med selve planleggingen og gi råd for en best mulig gjennomføring. 

Vær vår gjest 

– på din egen fest!

Få en minneverdig fest i et av våre flotte selskapslokaler. Vi har elegante, klassiske selskapslokaler midt i Oslo sentrum med utsikt over byen. 


Vi leier ut selskapslokaler til alle typer selskap fra 20 til 200 personer, det være seg firmafest, mottagelse, julebord, kick-off, bryllup eller feiring.

Mennesker på event som skåler

Våre eventlokaler

Våre to eventlokaler rommer alt fra 30-200 deltakere, og er utstyrt med alt av teknisk utstyr dere skulle trenge, store og luftige vinduer, god ventilasjon og en ypperlig plassering i Oslo sentrum.

Julebord i oslo eventlokaler

Ordførersalen

Dersom du ønsker romslige eventlokaler til et større arrangement – kan Ordførersalen være et godt valg. 


Her kan gjestene boltre seg på 264 kvadratmeter, og det finnes muligheter for runde bord. Her er det scene og gode muligheter for å lyssette den.


Dette er Konferansesenterets størse sal,, og det er plass til hele 200 personer. Om du er på utkikk etter eventlokaler med god takhøyde og et luftig uttrykk, er Ordførersalen midt i blinken. Salen er lokalisert sentralt i Oslo sentrum.

Se mer

Studenterlunden

Vi har også mellomstore eventlokaler som passer utmerket til selskap mellom 30 og 50 personer. Studenterlunden er et luftig lokale med vinduer på to av fire vegger, og man kan se frem til en flott utsikt over selveste Nationaltheatret.


Om du leier lokalet Studenterlunden kan du selv velge det oppsettet som passer best, enten det er langbord, hestesko eller runde bord. Rommet er på 75 m2, og er ypperlig for mellomstore eventer.

Se mer
Gammelt bilde av Knut Tivander til venstre og kaffe, wienerbrød og frukt til høyre

Dette kan du arrangere hos oss

Med dine ideer og vår kunnskap, kan vi arrangere et unikt event i alle former og varianter. 
  • Dekket bord til bryllupsfeiring hos Høyres Hus

  • Hvorfor leie eventlokaler hos Stortingsgata?

    Enten du skal arrangere firmafest, julebord, bryllup, konferanse eller andre sammenkomster, er du avhengig av velfungerende eventlokaler. Lokalene danner rammen om arrangementet, og er selve fundamentet for en vellykket sammenkomst.

    Stortingsgata Kurs & Konferanse har eventlokaler som er både funksjonelle, moderne og sentrale. Vi har dessuten lokaler for både små og store sammenkomster. På den måten kan du enkelt finne et lokale som er velegnet til arrangementet ditt – enten det er snakk om 20 eller over 200 gjester.


    Våre eventlokaler har dessuten forskjellige utforminger. Noen av lokalene passer utmerket til konferanser eller møter, mens andre er ypperlige for bryllup og private fester.


    Alle lokalene har en hyggelig atmosfære, noe vi mener danner grunnlaget for ethvert vellykket arrangement. 


    • Sentralt
    • Moderne
    • Funksjonelt
    • Hyggelig atmosfære
    • Store og små lokaler

    Eventlokaler for både private selskaper og konferanser

    Hos oss finner du eventlokaler for ethvert behov. Noen av lokalene er skreddersydd for konferanser og bedriftsmøter, mens andre er spesielt tilrettelagt for selskaper. 


    Skal du for eksempel arrangere et bryllup, jubileum eller andre fester, er eventlokaler som Tivander et utmerket valg. Her kan gjestene nyte middag og god drikke i moderne, hyggelige og luftige omgivelser.

    Mennesker på event som skåler

    Fasiliteter i våre eventlokaler

    Når du leier eventlokaler hos Stortingsgata, kan du få tilgang på det meste du måtte trenge av fasiliteter. Vi ønsker å tilrettelegge slik at arrangementet ditt blir mest mulig vellykket.


    La oss se nærmere på tjenester og fasiliteter du kan dra nytte av når du leier eventlokaler hos oss.

    Mat og drikke

    Uten mat og drikke, duger helten ikke! Dette gjelder også når bedriften din arrangerer konferanser eller heldagsmøter. I private arrangementer som bryllup er mat og drikke også helt sentralt.


    Vårt kjøkken kan tilberede og servere velsmakende retter som gjør arrangementet ditt vellykket! Her er noen av tjenestene vi kan hjelpe deg med når det kommer til mat og drikke i våre eventlokaler:


    • Pausemat
    • Varmlunsj
    • Selskapsmenyer med forretter, middager og desserter

    Underholdning

    I eventlokaler fra Stortingsgata kan du også bestille underholdning, noe som kan løfte stemningen enda et par hakk på arrangementet ditt! 


    Her er noen av underholdningsmulighetene du kan bestille, enten det er snakk om et bryllup eller en konferanse:


    • Musikk
    • Diktopplesning
    • Tryllekunst og sjonglering
    • Teambuilding-aktiviteter
    Mennesker på event som skåler

    Du finner Stortingsgata sentralt i Oslo, med lokaler rett mellom Stortinget, Rådhuset og Nationaltheatret.

    Godt inneklima

    Noe mange glemmer å tenke over når de skal leie eventlokaler, er luftkvalitet og inneklima. Når mange personer samles i et lokale, vil luftkvaliteten fort bli dårlig dersom det ikke er et godt ventilasjonsanlegg der.


    Alle våre eventlokaler er derfor utstyrt med god ventilasjon. Vi har også sørget for at lokalene våre slipper inn mest mulig dagslys, slik at de føles luftige og åpne. Dette kombinert med tilførsel av frisk luft sørger for et høyest mulig komfortnivå for deg og dine gjester!


    Med god luftkvalitet blir det for øvrig lettere for folk å holde seg våkne og konsentrerte under konferanser eller lange møter. 

    Vil du høre mer om våre eventlokaler i Oslo?

    Hvis du skal arrangere et event og trenger noen lekre lokaler, er du på riktig sted. Hos Stortingsgata Kurs & Konferanse kan du arrangere de aller fleste typer eventer. Ta kontakt for en hyggelig prat rundt våre lokaler og dine behov.

    Kontakt oss

    Skal vi ta en prat?

    Vil du høre mer om hvordan vi kan hjelpe deg med ditt event?

    Ring oss på +47 974 19 834 eller send en e-post til booking@stortingsgata.no. Du kan også fylle ut kontaktskjemaet, så tar vi kontakt med deg.

    Kontaktskjema – Event

    Share by: